V19 - förberedelse för datorkörkort

Först övar vi rätt fingersättning en stund. Länk till tangentbordsträningen: Följ länken här. Sista länken på sidan innehåller ett kul test

Sedan testar vi skype.

7:1 och 7:2
jag är mycket besviken på er respons på hemuppgiften. tre arbeten har jag fått in. Det var en obligatorisk uppgift. Om ni inte gör den är det som att ni skolkar. Jag måste då prata med era föräldrar. Ni får till måndag kväll på er. Denna måndag!

Sedan ska ni få i uppgift att läsa igenom alla övningar vi gjort och tala om vad ni tycker bör ingå i testet för datorkörkortet och vad som inte bör ingå. Ni läser var och en för sig i 20 minuter. Sedan diskuterar ni och skriver svar i grupp.

Ni kan till exempel skriv vilka fem saker som definitivt bör ingå och vilka saker som inte bör ingå. Motivera varför ni tycker så. Skriv inte bara korta listor.

Svaren skickar ni till mig.

Kommentarer
Postat av: jag

kuul..

2009-05-07 @ 13:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0