mentorstiden och viktig blankett

Det var tråkigt att höra att så många kom för att ha mentorstid nu på tisdag morgon. Jag är ledsen för er skull. Det är hemskt tråkigt om ni missade en sovmorgon (20 min). Denna mentorstid är flyttad till tisdag eftermiddag.

Men jag vill göra er uppmärksamma på att vi beslutade denna ändring på mentorsmötet den 15 decemeber. Så här står det i protokollet (bloggen):

" Mentorstid den 15 december

Håkan informerar: Vi flyttar mentorstiden (Olweus) från tisdag morgon till tisdagseftermiddagen kl 13.50-14-10."

Viktig blankett
En annan viktig fråga rör blanketter för att skolsyster ska kunna ta över era journaler från era tidigare skolor. Det gäller alltså bar ni som är nya på Norrviken. jag delade ut denna blankett till er men jag har inte fått den tillbaks. Hör av er igen om ni  behöver den. Detta är viktigt!

Håkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0